الأحد، 28 يونيو 2026

09:52 م

"خلصت وصليت الفجر".. اعترافات صادمة للمتهم في واقعة "حمارة القليوبية"

المتهم وجانب من الواقعة

المتهم وجانب من الواقعة

قررت المحكمة المختصة المنعقدة بشبين القناطر، حبس المتهم في واقعة التعدي على «حمارة القليوبية» لمدة عام، على خلفية اتهامه بالتعدي على الحيوان.

اعترافات المتهم بالتعدي على حمار القليوبية

وحصل تليجراف مصر على التحقيقات واعترافات المتهم بواقعة التعدي على حمار بالقليوبية، وقال أمام جهات التحقيق: "اللي حصل كنت في مركز شبين القناطر، وكنت قاعد قدام مضيفة عندنا في البلد، وكانت الحمارة مربوطة في العمود قدام المضيفة".

وأضاف: "فأنا الشيطان لعب بيا وفي دماغي، فروحت على الحمارة، ورفعت الجلابية التي أنا كنت لابسها، ونزلت البنطلون، وعملت مع الحمار علاقة، وقعدت حوالي خمس دقائق، لحد ما لقيت حد بيصورني بالموبايل من البلكونة، فرحت جاري على كولدير جنب جامع، ودخلت الجامع، استخبيت في الحمام، وأتوضيت، وصليت الفجر جماعة".

التحقيقات بواقعة التعدي على حمار القليوبية

وأكمل: "وبعدها كنت أنا قاعد عندنا في القرية قدام بيت خالي، ولقيت واحد اسمه وجيه، أنا عارفه علشان هو غفير في مركز شبين القناطر ومن البلد عندنا، وهو قعدني معاه وكلم المباحث علشان تيجي، ولما جات المباحث لقيت عربية بوكس، جم واخدوني على المركز بشبين القناطر، وبعد كده حطوني في أوضة في المركز، وبعد كده جابوني على هنا".

اقرأ أيضا:

السجن عاما للمتهم بالتعدي على "حمارة القليوبية"

مختل نفسيا.. ضبط المتهم بالتعدي على "حمارة" في القليوبية

فيديو صادم مع "حمارة".. الأمن يفحص واقعة ارتكاب شاب لفعل فاضح بالقليوبية

search